Pytania i odpowiedzi

1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu dolkarm.pl?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 530-815-258.

 

2. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności "za pobraniem" lub przedpłata na konto.

Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:
- imię i nazwisko adresata
- dokładny adres wraz z kodem pocztowym
- numer telefonu do kontaktu z kurierem
- nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
- adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)
- opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP

Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres e-mail: dolkarmbiuro@gmail.com

 

3. Czy towar mogę odebrać osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

 

4. Czy towar dostępny jest "od ręki"?

Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów). Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone.

 

5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w Regulaminie i w menu Zwroty i reklamacje.

 

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych ( pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich i do paczkomatu ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Pocztą Polską (paczkomaty).

 

7. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

 

8. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z dolkarm.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

 

9. Mam problem z wykonaną płatnością kartą lub inną płatnością wykonaną przez Płatności Shoper - co robić?

Skontaktuj się z operatorem płatności - firmą Blue Media: https://bluemedia.pl/kontakt, tel. nr  +48 58 760 48 59

 

10. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?

Nie realizujemy wysyłek za granicę.

 

10. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?

Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawienie są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.

 

11. Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać?

W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.
Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim kroku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl